Zoomed in view of Engine

Перформанси

Посилни и полесни: еволуција на автомобили на Hyundai Motors за подобра безбедност и стил

Нова вредност на предлогот за автомобили

Inner structure of an automobile
Креирањето на нешто што ги надминува перформансите, дизајнот, услугата и цената за да се исполнат невидени нивоа на задоволство е целта на "Modern Premium" на Hyundai Motor.

Electronic all-wheel drive system Електронски погон на сите тркала

HTRAC е електронски погон на сите тркала што овозможува слободно распределување на распределбата на влечење помеѓу предните и задните тркала на возилото во зависност од условите на возење. Обезбедува динамичност и стабилност за да се зголеми задоволството од возењето или да се помогне во маневрирање надвор од тешки услови на патот.
  • Приказ на автомобилот од горе кој покажува 100%
  • Приказ на автомобилот од горе кој покажува 80%
  • Приказ на автомобилот од горе кој покажува 50%
  • Приказ на автомобилот од горе кој покажува 90%

Идеална распределба на предната и задната тежина во каросеријата

Side view of a car with numbers, 51.2 and 48.8
Hyundai Motor има постигнато 51,2: 48,8 предна-задна дистрибуција на тежина , идеален, но исклучително тешко да се постигне сооднос, обезбедувајќи исклучителна управливост. Меѓуоскиното растојание беше продолжено со намален преклоп на предниот и задниот дел. Сепак, должината на предниот капак е зголемена за да се постигне подинамичен профил. Стабилноста на работењето со голема брзина беше исто така подобрена со подобрена аеродинамика.   (Genesis G330 со панорамски подвижен покрив)
Powertrains seen through a transparent bonnet

Бучава, Вибрации, Цврстина (NVH)

Мерките за бучава, вибрации, цврстина (NVH) се движат од целосната блокада на бучавата до создавање на нови звуци кои го зголемуваат задоволството при возење. Покрај тоа, ја минимизира пенетрацијата на бучавата на моторот и бучавата од патот преку инсталирање на преградата во моторниот простор и користење на ефикасни звучни изолациони материјали.
Визуелизација на брановите на бучава со црвено

Aктивна контрола на бучава (ANC)

Технологијата за активна контрола на бучава (ANC) ја анализира нивоата на бучава, фреквентна и фазна бучава со сензорот за откривање на бучава инсталиран во возилото и испушта друг звучен бран во антифаза преку звучникот за поништување на шумот за ефикасно намалување на шумот.
Визуелизација на звучните бранови со сино

Активен дизајн на звук (ASD)

Активен дизајн на звук (ASD) ефикасно го репродуцира звукот на моторот со користење на вградениот контролер за звук и нуди разновиден избор на нивоа на звук врз основа на стандардни, спортски или слични режими на возење за најдобро да одговараат на желбите на возачот.
Page sharing
notice close